Umowa sprzedaży spółki z o.o.

Zakup spółek cieszy się sporą popularnością. Stanowi to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą szybko i sprawnie założyć swój biznes. Bowiem proces zakup gotowego przedsiębiorstwa trwa znacznie krócej, a do tego umożliwia uniknięcie przeprowadzania samodzielniej rejestracji spółki. Są więc to istotne korzyści.

Zakup gotowej spółki z o.o. składa się z dwóch istotnych elementów. Po pierwsze to sporządzenie umowy sprzedaży spółki z o.o. Należy tą czynność przeprowadzić u notariusza, bowiem wiąże się to z nabyciem udziałów w spółce przez nowego właściciela. Spisanie umowy między firmą oferująca spółkę, a nowym jej nabywcą może trwać dzień lub kilka w zależności od wyboru klienta. Czynność tą można także wykonać na odległość, a o szczegółowych warunkach takiej transakcji należy dowiedzieć się kontaktując się bezpośrednio z biurem.

Umowa spółki z o.o. to pierwszy etap, następnym po przekazaniu dokumentów przedsiębiorstwa jest dokonanie zmiany danych nowej firmy. W tym celu należy sporządzić odpowiednie wnioski do KRS i złożyć w właściwym sądzie rejestrowym. Również w dokonaniu tego obowiązku pomaga nasza firma.